Opinie użytkowników

Autor: Nagroda Data
pascalus88 pascalus88 Automat Do Popcornu Severin Pc 3751 2010-10-15 18:16:22
Urządzenie super, jest co do filmów wcinać :D

weronika1416 weronika1416 Mata Samoprzylepna Mint Sticky Pad Kwadrat Czarna 2010-10-15 16:24:16
Wszystko OK. Polecam wszystkim ten serwis.

tomciok tomciok Mata Samoprzylepna Mint Sticky Pad Szara 2010-10-14 13:37:19
Nagroda dotarła, polecam ODLOTKA.

misiaczek7997 misiaczek7997 Radio Z Budzikiem Lenco Cr-3302 2010-10-14 09:14:31
Nagroda doszła bardzo szybko i co najważniejsze jest w pełni sprawna. Dziękuję i pozdrawiam.

browar1233 browar1233 Szczoteczka Do Zębów Braun D-12.013 Precision Clean 2010-10-14 08:40:21
wszystko oki naprawde polecam odlotka

tereniaa tereniaa Klawiatura Natec Armadillo Mult. Silver-black Usb 2010-10-13 20:08:55
Nagrodę otrzymałam po 4 dniach dzięki bardzo pozdrawiam

harry_1989 harry_1989 Masażer Do Stóp Severin Fm 7609 2010-10-13 18:54:24
Jest udało mi się wygrać! Nagroda doszła. Długo nie musiałem czekać. Wszystko sprawne i kompletne. Polecam Odlotka :)

ewcia485 ewcia485 Pakiet 3000 punktów 2010-10-13 18:46:00
Dziekuje za nagrode prosze o wiecej haha pozdrawiam

judyta52 judyta52 Zestaw hantli 2x1 kg 2010-10-13 17:46:33
wszytsko w najlepszym porzadku polecam!

viper1992 viper1992 Acl-206 Zestaw Czyszczący Do Notebooka 2010-10-13 15:36:33
Wszystko ok

cronos67 cronos67 Aldo Vandini Zestaw Winterdream Vanille & Macadamia 2010-10-13 13:54:31
Szybko,sprawnie i miło czyli .... jak zwykle :-) dziękuję i gram dalej

gr3g gr3g Mysz Microsoft Wireless Mobile Mouse 3500 Bezp 2010-10-13 13:32:18
nagroda dotarła:)

patryk04 patryk04 GŁoŚniki Excellence Line 2.0 Canto Czarne 2010-10-12 19:21:35
Odebrałem przesyłkę. Dziękuję za nagrodę. Pozdrawiam.

ryszardp ryszardp Gra Psp Daxter Essentials 2010-10-12 10:23:17
Gra Psp Daxter Essentials doszła nowa zafoliowana jednym słowem nówka!!!superr dzieki i pozdro

kysy66 kysy66 Kingston Secure Digital Micro Sdc4/8gb+1 Adapter 2010-10-11 17:53:23
ja wygralem i wy tez mozecie wygrac wiec grajcie niezwlekajcie

xeveris xeveris Asus Rt-g32 Wireless 802.11g Router, 4xlan, 1xwan 2010-10-11 16:54:48
Nagroda super!! Polecam wszystkim ODLOTKA!!! Naprawdę warto tutaj grać :)

marko1986 marko1986 Odtwarzacz I-box Mp4 Wee 4gb 2010-10-10 16:55:12
Dziekuje nagroda doszla w blyskawicznym tepie :):):)polecam odlotek.pl

thebella538 thebella538 Stephen King - Cmętarz Zwieżąt 2010-10-09 14:17:23
Dziękuję ! to już moja druga wygrana!!! przesyłka dotarła szybko i jestem zadowolona ,liczę na więcej wygranych.Zdecydowanie gram dalej:) pozdrowienia dla wszystkich odlotkowiczów:)

oczkodiablica oczkodiablica Kamera Internetowa Excellence Line Acies 1.3m Usb 2010-10-08 16:56:32
nagroda doszła,jest super-działa.

paula090119 paula090119 Toster Romix To200 G - Sunny Morning 2010-10-07 18:25:37
Jestem zadowolona z wygranej nagrody i polecam wszystkim odlotka

Aktywność użytkowników